Wymogi:
- W konferencji mogą brać udział: Doktoranci Uczelni Wyższych i innych Jednostek Naukowych, Asystenci przed i po otwarciu przewodu doktorskiego, Doktorzy - maksymalnie 10 lat po obronie, Studenci interesujący się nauką oraz Członkowie Kół Naukowych.
- Każdy Uczestnik przesyłający zgłoszenie ma prawo wybrać formę wystąpienia tj. referat, poster wg. poniższych wytycznych. Na określone formy wystąpienia przewidziana jest ograniczona liczba miejsc w danym dniu konferencji. Na jednej konferencji można mieć nawet cztery wystąpienia.
Opłata konferencyjna:
Opcje podstawowe (dla Uczestników z poza Politechniki Krakowskiej):
Udział czynny z 1 wystąpieniem/1 tematem (referat lub poster)
- wyłącznie za pośrednictwem Internetu - 89 zł brutto
- w sesji stacjonarnej oraz za pośrednictwem Internetu - 123 zł brutto*
Udział bierny bez wystąpień (jako słuchacz).
- wyłącznie za pośrednictwem Internetu - 69 zł brutto - (jako słuchacz).
Opcje podstawowe (dla Uczestników z Politechniki Krakowskiej):
Udział czynny z 1 wystąpieniem/1 tematem (referat lub poster) - 69 zł brutto*
Opcje dodatkowe:
Każde dodatkowe wystąpienie (głoszone za pośrednictwem Internetu): 30 zł brutto (za pojedyncze wystąpienie: drugie, trzecie, czwarte) Uczestnik może zgłosić maksymalnie 4 wystąpienia. Do każdego z wystąpień należy przygotować krótkie streszczenie. Podaną kwotę za dodatkowe wystąpienie należy doliczyć do opłaty podstawowej.
* Podana opłata za udział stacjonarny nie zawiera ceny obiadu (osoby z chcące skorzystać z obiadu w trakcie konferencji, proszone są o zaznaczenie takiej opcji w formularzu zgłoszeniowym).
Uczestnik może pozostać przy samym udziale za pośrednictwem Internetu, jak również można wziąć udział w spotkaniu stacjonarnym na powyższych warunkach.
Zgłoszenie:
Zgłoszenie udziału w konferencji przesyłane jest za pomocą internetowego formularza zgłoszeniowego.
W formularzu należy podać niezbędne dane do wystawienia faktury.
Uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wygłoszenie referatu. Warunkiem otrzymania certyfikatu, jest wygłoszenie referatu oraz terminowe i skuteczne dostarczenie streszczenia do organizatora konferencji.
Konferencja posiada Komitet Naukowy.
Liczba uczestników ściśle ograniczona.
Formy wystąpienia:
Możliwość zgłoszenia 4 wystąpień w dowolnej kombinacji.
- referaty
- postery
Referat (opcje) – do 15 minut
- stacjonarnie
- online „na żywo”
Szczegóły w komunikacie nr 2
Poster (opcje) – format A1
- za pośrednictwem Internetu (plik JPG)
Szczegóły w komunikacie nr 2
Terminy:
Rekrutacja –brak miejsc
– zgłoszenie udziału poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kwalifikacja – Każdy Uczestnik zostanie poinformowany o zakwalifikowaniu w ciągu 24h drogą e-mailową.
Opłata konferencyjna – termin wpłaty między 2 a 10.01.2025
8.01.2025 – po tym terminie nie ma już możliwości modyfikacji tematu roboczego wystąpienia (referatu, posteru). Nieznaczne modyfikacje tematu podajemy w treści e-maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
8.01.2025 – termin nadesłania plików tj. streszczenie, prezentacja, poster na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (szczegóły w komunikacie nr 2)
14.01.2025 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 3 z ostatnimi szczegółami
17.01.2025 – sesja stacjonarnana Wydziale Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej
18.01.2025 – sesja za pośrednictwem Internetu
23.01.2025 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 4 podsumowującego wraz z dalszymi szczegółami.
28.01.2025 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 5 dla osób zainteresowanych artykułami pokonferencyjnymi.
Pliki do pobrania
![]() |
![]() |
![]() |
Artykuły:
Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania streszczeń1 swoich wystąpień (referatu, posteru) - ISBN
Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania artykułów pokonferencyjnych2 - ISBN
Nadesłanie streszczenia wystąpienia w terminie do 8.01.2025 jest obowiązkowe.
1 Materiały konferencyjne ISBN:
Tytuł: Młodzi Badacze a Przyszłość Inżynierii - Automatyka, Elektrotechnika, Infotronika, Informatyka oraz Inżynieria Komputerowa - ISBN.
Każdy uczestnik ma prawo do publikacji streszczeń każdego swojego wystąpienia (referatu, posteru).
Treść streszczenia musi pokrywać się z tematyką prezentowaną w trakcie konferencji.
Materiały konferencyjne zostaną wydane jako książka elektroniczna.
Streszczenie należy nadesłać do 8.01.2025 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2 Materiały pokonferencyjne ISBN
Każdy Uczestnik ma prawo do opublikowania artykułu, napisanego na temat zaprezentowany w trakcie konferencji. Nadesłane artykuły planujemy wydać w 2025 roku w formie specjalnego opracowania (elektronicznie w formacie pdf - plik do pobrania). Wytyczne otrzymają Uczestnicy w formie dokładnych wymogów e-mailem, tuż po konferencji razem z komunikatem nr 5. Artykuły należy nadesłać terminowo do 28.02.2025* po konferencji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Recenzje autor dostarcza w tym samym terminie (wytyczne w komunikacie nr 5). Artykuły pokonferencyjne danego Uczestnika konferencji, zostaną opublikowane, jeśli Uczestnik konferencji zastosuje się do harmonogramu nadsyłania artykułów i wymogów redakcyjnych oraz dostarczy pozytywną recenzję. Nadesłanie artykułów jest nieobowiązkowe. Egzemplarz opracowania (materiałów pokonferencyjnych) będzie można pobrać w określanym czasie za pośrednictwem Internetu.
Ważne:
Konferencja ma charakter Hybrydowy:
Uczestnik może wystąpić za pośrednictwem Internetu jak i stacjonarnie (do wyboru)
Stacjonarnie: dyskusja naukowa oraz prezentacja wybranych referatów i posterów.
Za pośrednictwem Internetu: prezentacja referatów i posterów.
Liczba uczestników ściśle ograniczona.
Możliwość otrzymania nawet 4 Certyfikatów.
Poza konferencją możliwość indywidualnego zwiedzania miasta, w którym odbywa się konferencja.
Zdarzenia losowe:
W przypadku wystąpienia różnych zdarzeń losowych mających wpływ na prawidłowy przebieg konferencji organizator konferencji zastrzega możliwość dokonywania zmian. W szczególności organizator ma prawo zmienić sposób organizacji części stacjonarnej konferencji na konferencję całkowicie za pośrednictwem Internetu wraz z możliwością zmiany terminu konferencji. Uczestnik będzie na bieżąco informowany. Ostateczną decyzję organizator będzie starał się podjąć na 7 dni przed konferencją. W sytuacjach nagłych i nieprzywidzianych, możliwe jest przeniesienie części stacjonarnej konferencji do Internetu nawet 24h przed planowanym terminem danej sesji stacjonarnej oraz wyznaczenie innego terminu spotkania stacjonarnego. Wysokość opłaty konferencyjnej nie podlega zmianom. Nawet w sytuacji bardzo trudnej organizator nie przewiduje odwołania konferencji a jedynie wprowadzenie koniecznych i optymalnych zmian.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |